شایعه: اسم رمز پلی استیشن ۴ «اوربیس» است
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 9:26
نویسنده : SOLTAN

طبق خبری که سایت کوتاکو نوشته، پلی استیشن ۴ با اسم رمز «اوربیس» مراحل ساخت خود را سپری می کند؛ این خبر را منابع آگاه به کوتاکو گزارش داده اند.

طبق گزارش کوتاکو، این کنسول برای عرضه در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده است و اسم رمزی که فعلا برای آن انتخاب شده «اوربیس» است که در لاتین به معنای حلقه یا دایره است که با توجه به این که نام کنسول دستی «سونی» برای نسل بعد از زبان لاتین انتخاب شده (ویتا در لاتین به معنای زندگی است.) امکان این که اسم رمز کنسول خانگی سونی «اوربیس» باشد بیشتر می شود.

طبق این گزارش این کنسول از یک پردازشگر AMD x64 و پرداشگر گرافیکی AMD Southern Islands استفاده می کند. پلی استیشن ۴ در حالت عادی از وضوح تصویر ۴۰۹۶×۲۱۶۰ پشتیبانی می کند و در حالت سه بعدی تصاویر به صورت تمام HD خواهند بود.

 

PS4 Concept art شایعه: اسم رمز پلی استیشن 4 «اوربیس» است

اطلاعات دیگری که «کوتاکو» منتشر کرده، این است که «اوربیس» از بازی های «پلی استیشن ۳» یا کنسول های دیگر سونی پشتیبانی نمی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: