پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
FLV Player
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://www.axgig.com/images/33599776251100867279.jpg

... برنامه flv player برای اجرای فایل های مورد علاقتون ...

دانلود در دانلودفا




ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN
http://myup.ir/images/12716330854914405059.jpg


دانلود برنامه ی تهیه ی لیست از نام فایل ها و پوشه ها با فرمت txt.html  امروز در  دانلودفا




Google Chrome 18.0.1025.142
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://www.axgig.com/images/85035409125797804024.png

دانلودفا امروز مرورگر فوق العاده سریع و عالی google chrome رو برای دانلود قرار داده ! این مرورگر جزء بهترین مرورگر های حال حاضر دنیاست




Download Icons
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://www.axgig.com/images/23273489812866907196.png

دانلودفا امروز مجموعه آیکون ها با موضوع دانلود برای شما قرار داده که شما میتونید از این آیکون ها برای وبلاگ یا وبسایت خود استفاده کنید




ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN
http://myup.ir/images/23368947839001934262.jpg
این بار دانلودفا برای شما برنامه ی کاربردی و کم حجمی را آماده کرده که برای  شناسایی و حذف فایل های مخرب autorun.inf مورد استفاده قرار میگیرد




Smuggle Truck
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://www.axgig.com/images/18919750138020927291.jpg

بازی smuggle truck بازی جذاب و سرگرم کننده با حجم کم در دانلودفا ...




dark knight theme
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN
http://www.axgig.com/images/66982555833165870849.png


دانلودفا
امروز تم بسیار زیبای Dark Knight رو قرار داده ! امیدوارم خوشتون بیاد ...



Mozilla Fire Fox 12.0 Final
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://cdn5.tweaktown.com/news/2/3/23700_13_download_of_the_day_firefox_12.jpg

دانلودفا امروز یکی از بهترین مرورگر های وب رو در اختیار شما میذاره تا با خیالی آسوده به وبگردی بپردازید

... دانلود در ادامه مطلب ...




ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN
Chipmunk Calico Cat Puppy with a Leaf

دانلودفا امروز چند والپیپر زیبا رو قرار داده لذت ببرید ...



کلیک 391
نوشته شده در 28 بهمن 1391
ساعت : 16:31
نویسنده : SOLTAN

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/06/12/100821553775.jpg

ضمیمه کلیک 391 : لذت ببرید (دانلودفا)

http://axgig.com/images/02191806319061839346.png




عکس اسمان
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391
ساعت : 20:31
نویسنده : SOLTAN

لینک دانلود: http://uploadtak.com/images/v123_Capture.png




ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN



(91/6/20) تغییرات:

نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است، شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم ‌مرغ ‌های شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می ‌شود، برای آزاد کردن تخم ‌مرغ‌ های خود و از بین بردن این حیوانات بدجنس به آنها حمله می‌کنید.
دشمنان این پرندگان که همان خوک ‌ها باشند، هر چه‌قدر که دارای تجهیزات جانبی بیشتری ـ همانند کلاه‌خود ـ باشند، شما باید دفعات بیشتری به آنها آسیب وارد کنید تا از بین بروند و معمولاً در آخر هر فصل شما باید خوکی با تاجی بر سر را از بین ببرید که بسیار مشکل خواهد بود.
برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌ های نامتعادل خوک‌ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم ‌مرغ‌ های دزدیده شده خود را پس بگیرید.
هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک‌ها را از بین ببرید، دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره‌های بیشتری خواهید شد. البته در این میان نباید نقش تخم‌مرغ‌های طلایی را از یاد ببرید.
در بازی یک سری تخم‌مرغ طلایی هم مخفی شده است که شما با یافتن آنان دارای امتیاز بالاتر و اچیومنت‌های بیشتری خواهید بود.

شما در بازی دارای چند نوع پرنده خواهید بود:

پرنده قرمز: دسته اول پرنده‌ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز هست، فقط به صورت مستقیم حرکت می‌ کند و البته بعدها برادر بزرگ‌ترش هم به جمع او اضافه می ‌شود که به مراتب ویران‌گر‌تراست.
پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ ترین پرنده در میان هم‌ نوعان خود است، در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به سه قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می ‌کند.
پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز است؛ با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتری نسبت به پرنده قرمز وارد می‌ کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.
پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک ‌ترین پرنده دانست، مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آن را مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌ شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.
پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک‌ها می‌شود و به محض اشاره شما، تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.
پرنده بوم‌رنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آن را از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند، دارای حرکت بوم‌رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم‌رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمی‌گردد و به درد مکان‌هایی می‌خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN

(91/6/31) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 اضافه شد.  
نسخه کرک شده و بدون مشکل RELOADED اضافه شد.
کرک جدید و فایل بر طرف کننده مشکل Crash شدن بازی اضافه شد.
نسخه اصلاح شده CloneDVD اضافه شد.درصورت استفاده از نسخه اصلاح نشده به راهنمای نصب توجه کنید.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از یک برگه متن، عکس و ... کپی بگیرید. برای اینکار اغلب آن برگ را اسکن کرده، سپس در کامپیوتر ویرایش و از آن پرینت می گیرید. اما این کار بسیار وقت گیر و خسته کننده می باشد. دوست دارید با اسکنر و پرینتر خودتان در خانه یک دستگاه زیراکس بسازید و از مطالبی که دارید به راحتی کپی بگیرید؟ با نرم افزار Photocopier Pro این کار به راحتی امکان پذیمی باشد.
نرم افزار Photocopier Pro همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و .... برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN


فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN


(91/8/4) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.7.7 به همراه Codec ها برای همه پردازنده ها

MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN

پس از مدتها و سالها بار دیگر شاهد برگشت ترسناک ترین و اعتیادآورترین بازی زمان خود شده ایم و دوباره DOOM باز گذشته! Doom 3 BFG Edition شامل Doom 2 ،Doom 1 و نسخه‌ي ريمستر شده‌ي Doom 3 به همراه اکسپنشن Resurrection of Evil و هفت مرحله‌ي سينگل پلير و داستاني جديد با نام The Lost Mission که تا حالا ديده نشده ميشود.(The Lost Mission در اصل قرار بود که سال 2004 با Doom 3 عرضه بشه، اما تصميم به حذفش گرفتند.)نسخه‌ي Doom 3 بازي رو گرافيکش کار کردند. (نورپردازي و افکت ها بهتر شده ). به همراه بقيه‌ي استانداردهاي ريمستر مثل رزولوشن HD، صداي دالبي (5.1)، 3D، وايد اسکرين، اچيومنت/تروفي و ... بهش اضافه شده.



منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:1
نویسنده : SOLTAN

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
 

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد. Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

 


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN

 

 

ریست کامل پرینترهای سامسونگ و زیراکس

یکی از عمده ترین مشکل پرینترهای سامسونگ بعد از خالی شدن کارتریج اول سیستم قفل می شود

در بیشتر این پرینترها بدلیل داشتن چیپ روی کارتریج این چیپ به عنوان یک شمارنده کار می کند که با هر

عملی یک پرینت ثبت میکند .

اکثریت این چیپ ها بعد ثبت 2000 پرینت قفل شده و پیغام عمر دستگاه به پایان رسیده و ثابت شدن چراغ

قرمز پرینتر. بیشتر فکر می کنند که تونر کارتریج تمام شده و کارتریج رو شارژ می کنند اما این مشکل برطرف نمی شود

خوب چند راحل برای رفع این مشکل وجود دارد

1- با خریدن کارتریج نو و جایگزین کارتریج قبلی که این راه به نظر هر فرد عاقلی اصلا باصرفه نیست چون خیلی هزینه

بردار می باشد و جوابگو نمی باشد

2- با تعویض چیپ روی کارتریج که خیلی تو بازار کمیاب می باشد و ضمننا بیشتر چیپ هایی که در بازار موجود می باشند

از IC های ای پرام 8 پایه می باشد که چی خوان پرینترها اکثرا در این مورد ایراد می گیرند

3- از دستگاهایی چیپ ریستر که بدلیل استفاده از IC های قفل دار این چیپ ریستر ها دیگر جوابگو نمی باشند

چیپ ریستر

بهترین راحل برای این مشکل استفاده از نرم افزار کامل فیکس شده پرینترها می باشد و پرینترو برای همیشه دائمی می کند

دوستان ما این نرم افزار ها رو براساس مدل پرینتر و ویرژن فریم و سریال دستگاتون براتون آماده می کنیم

کافی است شما موارد لازم را برای ما ایمل کنید بدون اینکه دستگاتون ببرید تعمیرگاه ما این مشکل براتون حل می کنیم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خوب برای این کار باید یک برگ از تست بگیرید

در سری از پرینتر های زیر با فشار دادن دکمه   "STOP/PRINT SCREEN" برای مدت 5 الی 10 ثانیه برای شما یک برگ تست پرینت می کند

 

ML-1640, 1641, 1645, 1660, 1661, 1665, 1666,  1667, 1860, 1865, 1865W, 1867, 1910, 1911, 1915

طبق شکل مشخصات برامون ایمل کنید تا مل نرم افزار مورد نظر را براتون بنویسیم

 
Samsung SCX-4600 / 4623F/FN/FH/4824FN/4828FN
 
کلیدهای زیر را بدون مکث پشت سرهم روی پنل پرینتر فشار دهید :
 
MENU - #  - 1 - 9  - 3  - 4  - MENU
 
وارد TECH MODE شده  و Report و Configuration را یافته و OK کنید تا در پرینتری که گرفته میشود ورژن پرینتر راببینید
   ---------------------------------------------
Samsung SCX-3200
 
کلیدهای زیر را بدون مکث پشت سرهم روی پنل پرینتر فشار دهید :
 
STOP--STOPSTOP _   + _   +
 
اگر مراحل را درست انجام داده باشید  UC را خواهید حال دکمه - را چند بار فشار دهید تا AA نشان داده شود، سپس START را بزنید تا System information پرینت شود که در آن می توانید ورژن رابیابید .
------------------------------------------------------------

پرینترهای scx 4824 , scx 4828 , scx 4300 , scx 4600 , scx 4623 , scx 3200 می توانید به روش زیر عمل کنید :
 
Samsung SCX-4300
 
کلیدهای زیر را بدون مکث پشت سرهم روی پنل پرینتر فشار دهید :
 
MENU - COPY - LEFT - RIGHT - MENU - STOP
 
مراحل را درست انجام داده باشید در نمایشگر پرینتر عبارت flash را خواهید دید که جلوی آن ورژن نشان داده شده است .
 
=======================================



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از زمان عرضه‌ی آیفون نیز چندین عنوان از NFS برای iOS عرضه شده است که آخرین و جدیدترین آن‌ها Most Wanted است. در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای iOS باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و یا آیپد نیاز دارید.


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
 

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… به طور کامل توانایی های این نرم افزار را در ادامه مطلب شرح داده ایم.


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
PanoramaStudio Pro نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود.


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



قرآن كريم با ترجمه فارسي
نوشته شده در 19 بهمن 1391
ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
قرآن كريم به همراه ترجه بصورت صوتي

بيشترين مشكلات ما مسلمانان اين است كه واقعلا زندگي خود را بر پايه و اساس قرآن نگذاشته ايم

و نمي دانيم خداوند در قرآن كريم چه فرموده فقط سر سري داريم قرآن را تلاوت ميكنيم . دوستان عزيز ما سري كامل قرآن كريم را بهمراه

ترجمه فارسي آن (تفسير نور) در فايل صوتي براي دانلود در سايت قرار داده ايم كه به اميد خدا بتوانيم خود را اصلاح و زندگي خود را بر پايه

قرآن كريم و سنت پيامبر ادامه دهيم و در دنيا و آخرت سربلند باشيم بدليل پايين بودن سرعت اينترنت مجبوريم فايل ها را طول مدتي براي دانلود

در سايت قرار دهيم دوستاني كه فايل ها را دانلود مي كنند ما را هم دعا كنند .

موفق و سربلند دنيا و آخرت باشيد


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
اگر جزء ان دسته از کاربرانی هستید که از سرویس چت فیسبوک استفاده زیادی میکنید ، در این مطلب نرم افزاری مفید در رابطه با چت فیسبوک به کاربران معرفی خواهیم کرد ،‌که با استفاده از آن براحتی از داخل محیط دسکتاپ ویندوزبدون نیاز به مراجعه به سایتFacebookاقدام به چت با دوستانتان نمائید...



منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



Download Windows XP SP3 Light ShahooTak
نوشته شده در 19 بهمن 1391
ساعت : 12:47
نویسنده : SOLTAN
ویندوز اکس پی یکی از سیستم عامل های محبوب مایکروسافت که از سال 2000 تا بحال مورد تائید کاربران بوده و خواهد بود این سیستم عامل بدلیل جا افتادن برای تمامی

کاربران می توان گفت که کمتر کسی هست که نتواند با این سیستم عامل نا آشنا باشد به همین دلیل است که اکثر سازمان ها و ارگان ها از این سیستم عامل استفاده می کند

از معایب ویندوز اکس پی نسبت به 7 این است که ویندوز اکس پی ظاهری ساده و زیبایی ندارد و همچنین نمی تواند بصورت اتوماتیک درایورهای سخت افزاری رو نصب کند که ما این 

مشکل در این سیستم عامل اکس پی رفع کریدیم.

ویندوز اکس پی شاهو تک که توسط شرکت ایده نگار سیستم شاهو طراحی شده کامل و بدون هیچ عیب و نقصی با تمام امکانات بهره برداری شده

این ویندوز حدودا 4.2 گیگ می باشد که شامل امکانتی زیادی از قبیل .....

لینک دانلود پارت های 16 و 17 اصلاح شد


منبع : http://shahoo.rozblog.com]]>



ساعت : 20:36
نویسنده : SOLTAN

بازی بی نظیر Zorro: Shadow of Vengeance یکی از بازیهای فوق العاده زیباست که برای آندروید ساخته شده است. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پیلی فوق العاده می باشد که این بازی را از سایر بازی ها متمایز کرده است. شمشیر زورو همیشه ابزاری بوده برای از بین بردن دشمنان مردم و کمک به مردم. با استفاده از تعدادی از تکنیک های خاص زورو را بوسیله صفحه نمایش لمسی و کلید های لمسی کنترل کنید با گرافیک ۲ بعدی عالی.

دانلود در ادامه مطلب.

                        

بازی بی نظیر Zorro: Shadow of Vengeance یکی از بازیهای فوق العاده زیباست که برای آندروید ساخته شده است. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پیلی فوق العاده می باشد که این بازی را از سایر بازی ها متمایز کرده است. شمشیر زورو همیشه ابزاری بوده برای از بین بردن دشمنان مردم و کمک به مردم. با استفاده از تعدادی از تکنیک های خاص زورو را بوسیله صفحه نمایش لمسی و کلید های لمسی کنترل کنید با گرافیک ۲ بعدی عالی.

                        

برای آندروید 2.2 و بالاتر

دانلود : دانلود با حجم 48.53 مگابایت

رمز فایل: www.androidiha.com

منبع:آندرویدیها

 




ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN



(91/6/20) تغییرات:

نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است، شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم ‌مرغ ‌های شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می ‌شود، برای آزاد کردن تخم ‌مرغ‌ های خود و از بین بردن این حیوانات بدجنس به آنها حمله می‌کنید.
دشمنان این پرندگان که همان خوک ‌ها باشند، هر چه‌قدر که دارای تجهیزات جانبی بیشتری ـ همانند کلاه‌خود ـ باشند، شما باید دفعات بیشتری به آنها آسیب وارد کنید تا از بین بروند و معمولاً در آخر هر فصل شما باید خوکی با تاجی بر سر را از بین ببرید که بسیار مشکل خواهد بود.
برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌ های نامتعادل خوک‌ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم ‌مرغ‌ های دزدیده شده خود را پس بگیرید.
هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک‌ها را از بین ببرید، دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره‌های بیشتری خواهید شد. البته در این میان نباید نقش تخم‌مرغ‌های طلایی را از یاد ببرید.
در بازی یک سری تخم‌مرغ طلایی هم مخفی شده است که شما با یافتن آنان دارای امتیاز بالاتر و اچیومنت‌های بیشتری خواهید بود.

شما در بازی دارای چند نوع پرنده خواهید بود:

پرنده قرمز: دسته اول پرنده‌ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز هست، فقط به صورت مستقیم حرکت می‌ کند و البته بعدها برادر بزرگ‌ترش هم به جمع او اضافه می ‌شود که به مراتب ویران‌گر‌تراست.
پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ ترین پرنده در میان هم‌ نوعان خود است، در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به سه قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می ‌کند.
پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز است؛ با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتری نسبت به پرنده قرمز وارد می‌ کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.
پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک ‌ترین پرنده دانست، مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آن را مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌ شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.
پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک‌ها می‌شود و به محض اشاره شما، تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.
پرنده بوم‌رنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آن را از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند، دارای حرکت بوم‌رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم‌رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمی‌گردد و به درد مکان‌هایی می‌خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN

(91/6/31) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 اضافه شد.  
نسخه کرک شده و بدون مشکل RELOADED اضافه شد.
کرک جدید و فایل بر طرف کننده مشکل Crash شدن بازی اضافه شد.
نسخه اصلاح شده CloneDVD اضافه شد.درصورت استفاده از نسخه اصلاح نشده به راهنمای نصب توجه کنید.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از یک برگه متن، عکس و ... کپی بگیرید. برای اینکار اغلب آن برگ را اسکن کرده، سپس در کامپیوتر ویرایش و از آن پرینت می گیرید. اما این کار بسیار وقت گیر و خسته کننده می باشد. دوست دارید با اسکنر و پرینتر خودتان در خانه یک دستگاه زیراکس بسازید و از مطالبی که دارید به راحتی کپی بگیرید؟ با نرم افزار Photocopier Pro این کار به راحتی امکان پذیمی باشد.
نرم افزار Photocopier Pro همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و .... برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN


فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN


(91/8/4) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.7.7 به همراه Codec ها برای همه پردازنده ها

MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN

پس از مدتها و سالها بار دیگر شاهد برگشت ترسناک ترین و اعتیادآورترین بازی زمان خود شده ایم و دوباره DOOM باز گذشته! Doom 3 BFG Edition شامل Doom 2 ،Doom 1 و نسخه‌ي ريمستر شده‌ي Doom 3 به همراه اکسپنشن Resurrection of Evil و هفت مرحله‌ي سينگل پلير و داستاني جديد با نام The Lost Mission که تا حالا ديده نشده ميشود.(The Lost Mission در اصل قرار بود که سال 2004 با Doom 3 عرضه بشه، اما تصميم به حذفش گرفتند.)نسخه‌ي Doom 3 بازي رو گرافيکش کار کردند. (نورپردازي و افکت ها بهتر شده ). به همراه بقيه‌ي استانداردهاي ريمستر مثل رزولوشن HD، صداي دالبي (5.1)، 3D، وايد اسکرين، اچيومنت/تروفي و ... بهش اضافه شده.



منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 21:10
نویسنده : SOLTAN

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.


منبع : http://pcplus.rozblog.com]]>



ساعت : 18:27
نویسنده : SOLTAN

اگر می خواهید روزانه بیش از 2000ب بازدید رایگان داشته باشید:

کد زیر را در قالب سایت یا وبلاگتان قرار دهید با این کار شما خود به خود در یک مجموعه عضو خواهید شد.

و پس از دو ماه ارساال بازدید برای شما شروع می شود.

کد زیر را در قالب خود قرار دهید:


:: برچسب‌ها: دانلود, فیلم, بازی, افزایش بازدید, عکسو, ,



ساعت : 16:53
نویسنده : SOLTAN


با استفاده از این برنامه میتونید پس زمینه خودتونو تقسیم بندی کنید که هر جاش ضربه زدید یه برنامه یا بازی خاصی اجرا شود .

download button Download Desktop VisualizeR 1.3.1




ساعت : 16:53
نویسنده : SOLTAN

Bump 3.4.1

خیلی ساده  و شیک اطلاعات خودتون با یک گوشی اندرویدی دیگه از طریق وای فای یا بلوتوٍث به اشتراک بذارید.

download button Download Bump 3.4.1