پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

Creative Director بازی Forza Horizon 2 آقای Ralph Fulton گفت، نسخه Xbox 360 و Xbox One بازی Forza Horizon 2 از ایده های یکسانی الهام گرفته اند ولی دو بازی کاملا متفاوت هستند. 

Forza Horizon 2 بر روی Xbox One و Xbox 360 کاملا متفاوت خواهد بود

 




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN
پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند.

در پچ جدید PES 2014 انتقال ها ، نام ها و لوگوی تیم ها  و دیتا پک ها اضافه شده اند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از پچ بازی PES 2014 را از وبلاگ بازی کده به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch 4.4




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

بازی طوفان خاموش یکی از بازی های سال ۲۰۰۴ است سبک این بازی استراتژیک بوده و همانند سری بازی های کماندوز که فکر کنم همه این بازی ها را بشناسند.ولی این بازی از گیم پلی جدید تر و بهتری نسبت به بازی کماندوز برخوردار است.این بازی در ۱۳ پارت ۹۵ مگابایتی در ادامه ی مطلب از بازی کده برای دانلود قرار داده شده است.

Silent Storm 2 shot 1




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

 تیکن همانند بازی کمبت و… در سبک مبارزه ی تن به تن است که پس از کشتن حریف به مرحله بعد صعود میکنید و هر چه به مراحل بالا تر می روید حریفانتان قوی و قوی تر میشوند.این بازی ها یکی از معروف و محبوب ترین بازی های شناخته شده در سبک مبارزه تن به تن هستند 

t3-s25




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

امروز میخوام ترفند های بازی جنگ های صلیبی ۱ یا به قول خودمون قلعه رو  آموزش بدم برای شروع براتون ترفند کار آمد نامرئی کردن لرد یا همون شاه جنگ های صلیبی رو آماده کردم این آموزش کاملا تصویری و واقعیه ولی یه بدی داره اونم اینه که اگه لرد رو غیب کنی کاملا محو نمیشه و سربازای دشمن میتونن نابودش کنن و همچنین اگر لرد رو حرکت بدی نمایان میشی ولی خوبیش اینه که هر چند دفعه که بخوای میتونی لردتو نامرئی کنی برای یادگیری این ترفند جالب به ادامه ی مطلب برید.

namaree




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

هر کسی که جز پلیر ها و گیمر های قدیمی باشه این بازی زیبا تو خاطرش هست و این بازی خاطره های بسیار زیادی رو برای اکثر کسایی که این بازی رو داشتن تداعی میکنه و حتی خود من این بازی یه جورایی یکی از بهترین بازی های زمان بچگی من بود و واقعا ازش لذت می بردم و اوقات فراغتم رو همین بازی ها پر می کرد.این بازی واقعا معرکس و با این که جز قدیمی ترین بازی های کامپیوتر به شمار میره ولی گرافیک فوق العاده ای در زمان خودش داشتهاین بازی  تنها با حجم ۱۰۰ مگا بایت در ادامه ی مطلب آماده شده .به شما پیشنهاد میکنم اگه این بازی رو دانلود کنید ضرر نمیکنید.

Midtown Madness shot

 




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

نسخه جدید مجموعه کد تقلب برای بازی ها، CheMax 15.2 منتشر شد!

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هرگز تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6.500 بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

در این نسخه از CheMax، رمز و چیت بازی های جدید هم اضافه شده است.




ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!




دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در 30 خرداد 1394
ساعت : 16:33
نویسنده : SOLTAN
اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC