آموزش کامل فارسی سازی آندروید به همراه همه نرم افزار های مورد
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:52
نویسنده : SOLTAN

لطفا این پست را یک بار تا آخر مطالعه کنید بعد اقدام به فارسی سازی نمایید. این یه آموزش عمومی اگه با این روش گوشیتون فارسی نشد که احتمالش کمه باید به انجمن های تخصصی مراجعه کنید. برای دریافت و ارسال اس ام اس فارسی کافی که از نرم افزار mirsal استفاده کنید. اما اگه می خواید که با گوشیتون اینترنت گردی فارسی کنید و گوشیتون دیگه با دریافت متن فارسی مشکل نداشته باشه از این آموزش استفاده کنید. هر چند هدف این وبلاگ تنها معرفی نرم افزارهای آندرویده از اونجایی که خیلی از دوستان با فارسی نداشتن رویه گوشی مشکل دارن تصمیم گرفتم این آموزش اینجا قرار بدم. اول بگم منظور از فارسی سازی این نیست که منو گوشیتون فارسی بشه منظور اینه که از زبان فارسی هم پشتیبانی کنه مثلا سایت های فارسی رو بدون مشکل باز کنید. برای فارسی کردن کامل یک سری از شرکت ها ادعاهایی کردن که فعلا هیچکدوم عملی و قابل اعتماد نیست. برای فارسی سازی حتما باید گوشیتون روت باشه.

1.ابتدا باید نرم افزار root explorer روی گوشیتون نصب کنید.

2.فونت رو از اینجا دانلود کنید و بعد از اکسترک کردن در پوشه اصلی مموری گوشیتون بریزید.
3.root explorer رو باز کنید و طبق تصویر زیر با تاچ کردن درون کادر قرمز حالت رو از r/w به r/o تغییر بدید. یا بلعکس یعنی اگه رو r/o بود به r/w تغییر بدین.

4.با همین نرم افزار فونت رو کپی کنید و در قسمت system/font پیست کنید. اینجا احتمالا بهتون یه ارور خواهد داد که این فونت موجود هست...ایا مایلید فونت رو جایگزین کنید...که شما هم گزینه yes رو انتخاب کنید.

5.گوشی رو ریست کنید و تمام.

نکته مهم1:دوستانی که ایکس10 (فقط x10 نه mini یا پرو) استفاده میکنند اول به 2.1 ارتقا بدن بعد اقدام به فارسی سازی کنن. اگه بعد از مراحل بالا مشکل نچسبیدن حروف و نمایش نادرست حروف رو داشتند. فایل اپلود شده LIB را دانلود و در قسمت SYSTEM/LIB گوشی خود به ترتیب زیر منتقل کنند.

ترتیب قرار دادن فایل های lib در x10 ضروری است.
مرحله 1: فایل libskiagl.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.
مرحله 2: فایل libwebcore.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.
مرحله 3: فایل libskia.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.

دانلود فونت مخصوص x10
دانلود lib مخصوص x10

نکته مهم2:دوستانی که ایکس 10 mini و pro استفاده میکنند. از فونت  مخصوص x10mini که گذاشتم استفاده کنن. بقیه مراحل همونه که نوشتم. اگه بعد از تعویض فونت حروف به هم نچسبید از فایل lib مخصوص x10mini استفاده کنن. ترتیب و نحوه ریختن فایل های lib مثه x10 هست.

دانلود فونت مخصوص x10mini
دانلود فایل lib مخصوص x10mini

نکته مهم3:دوستانی که x8 استفاده میکنند. از فونت  مخصوص x8 که گذاشتم استفاده کنن. بقیه مراحل همونه که نوشتم. اگه بعد از تعویض فونت حروف به هم نچسبید از فایل lib مخصوص x8 استفاده کنن. ترتیب و نحوه ریختن فایل های lib مثه x10 هست.

دانلود فونت مخصوص x8
دانلود lib مخصوص x8

حالا باید یک کیبورد با ساپورت فارسی نصب کنید که اونم براتون گذاشتم.

downlod SmartKeybord مستقیم
download SmartKeybord کمکی

دانلود smart keybord pro v3.12.0 کمکی 1
دانلود smart keybord pro v3.12.0 کمکی 2

در آخر هم نوبت به نصب یک بروزر خوب می رسه که اونم براتون گذاشتم. برای حل مشکل چپ به راست به قسمت browse mode برید و به (Zoom Mode (compressed تغییر بدید.

download مستقیم
download کمکی

اگه بدونید آماده کردن این آموزش چقدر دردسر داشت.

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. برای حمایت از ما به وبلاگ موازی رفته و روی یکی از تبلیغات ها کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: