نرم افزار ابعاد و اندازه گیری در آندروید
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 14:5
نویسنده : SOLTAN

شاید تا حالا چشمتون به یه برج یا بنا افتاده باشه که خیلی دلتون خواسته بدونید ارتفاعش چقدره. با کمک نرم افزار advaced ruler شما می تونید فصله خودتون رو از اجسام و اندازه اجسام رو اندازه بگیرید.

راهنمایی: تو عکسی که برای نرم افزار قرار دادم یه توضیحی داده که چطوری کار می کنه اما قبلش یه سری تنظیمات رو باید به صورت زیر انجام بدین.
بعد از وارد شدن به برنامه و زدن دکمه setting.

distance ruler , height ruler:
1-در پایین صفحه سمت چپ روی camera height کلیک کنید یک صفحه میادکه ارتفاع دوربین از سطح زمین رو میخواد. (چون معمولا ایستاده کار میکنیم باید حدود 90% قدت رو اونتو مینویسیم(تقریبا همسطح یا زیر چشمها)پیشنهاد من اینکه برای بار اول با متر ارتفاع دوربین رو بگیری که خطای محاسباتی کمتر بشه.)
2-ok رو میزنی.
3-خط افقی اون بعلاوه ای که توی دایره(تراز) است رو پایین جسمی میگیرید.
4-در distance ruler فاصله شما رو تا جسم نشون میده(اگر هم بخواهی تثبیتش کنی رو همون تراز کلیک کن.
4-در height ruler روی تراز کلیک میکنی سپس تراز رو تا بالای جسم میبری.(این هم از ارتفاع جسم)اگر هم دوباره رو تراز کلبک کنی ابعاد تثبیت میشه.

length ruler:
1-مثل distance ruler عمل میکنید با این تفاوت که به جای ارتفاع فاصله رو میدید.(اگر هم ندارید از distance ruler استفاده کنید.)
2-دو سر متر رو هر جا خواستی قرار بدهید.(فقط به دوربین عمود باشه)و فاصله بین دو سر متر رو پیدا کنید.

downlod مستقیم
download کمکی

دانلود ruller 1.4.5 

دانلود ruller 1.4.6

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. برای حمایت از ما به وبلاگ موازی رفته و روی یکی از تبلیغات ها کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: