بالا بردن آمار بازدید کننده
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
بالا بردن آمار بازدید کننده
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
بازم سلام...

این دفه می خوام چند تا کلک یادتون بدم که آمار وبلاگتون میره بالا.

 عنوانها و متن های نوشته شده

همون طور که میدونید مترهای جستجو سایتها و وبلاگهارو از روی کلمات مشابه جستجو کننده و عناوین یا متن پیدا می کنه. پس اگر در متن از کلامتی استفاده کنید که بیشتر مورد توجه مردم باشه مثل: حک - بوت - سکس - دختر -  دوربین - مخفی و کلماتی از این قبیل. شما میتونید از اسم سایت های معروف هم استفاده کنید، مثلا: www.avizoon.com - www.yahoo.com - www.tagged.com و این طور سایتها. اون دیگه بستگی به هنر شما داره که چه طور این کلمات رو تو متنتون جا کنید..

  مقام و موقعیت در متورهای جستجو

  هرچقدر سایتها و وبلاگهای بیشتری به شما لینک بدن مرتبه ی سایت یا وبلاگ شما بالا تر میره. یعنی در موقع جستجو جزو سایتها یا وبلاگهای ابتدای لیست میشه.

   نظرات

  اینم که همتون بهتر از من بلدین. هرچی بیشتر نظر بزارین واسه وبلاگهای مختلف و نظراتتون جذاب و قابل توجه باشه هر کسی که اون نظر رو ببینه حداقل یک بار به وبلاگتون سر میزنه.

  راستی نرم افزار FOX3 چه طور بود؟

  اگر ارور داد و اجرا نشد اگر تونستین حتما ۱ عکس از ارورش بگیرین و به این آدرس ایمیل بفرستین تا مشکلاتشو برطرف کنم و دوباره آپش کنم.

fox_mkn@yahoo.com

اگر هم اجرا شده و ازش استفاده کردین حتما نظرتونو بگین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: