نرم افزار جاسوسی و حک PC
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
نرم افزار جاسوسی و حک PC
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
با سلام خدمت دوستان عزیزم...

  این اولین باریه که من برای شما یک نرم افزار آپ کرد. امید وارم خوشتون بیاد.

  FOX3 یک نرم افزار کاملا جاسوسیه که یکی از نرم افزارهای که خودم طراحی کردم. حجم این نرم افزار ۱۳ کیلو بایت. شما به وسیله FOX3 می تونید تمام فایلها را با فرمت jpg ( عکس) در یک کامپیوتر مشاهده کنید.

  FOX3 نیاز به نصب شدن نداره و به راحتی اجرا میشه. نکته ی قابل توجه در این نرم افزار اینه که هیچ گونه فایل هیدنی از دید آن پنهان نیست. و همچنین کار کردن با این نرم افزار بسیار راحته،

  به صورتی که:

  بعد از اجرای برنامه درایو دلخواه خودتونو انتخاب می کنید. FOX3 تمام تصاویر با فرمت jpg را لیست کرده و شما با انتخاب یکی از اسامی موجود در لیست تصویر مربوط به آن اسم را به نمایش خواهید در آورد. همچنین آدرس آن تصویر به طور کامل در زیر تصویر نمایش داده خواهد شد.

  چند نکته دیگر در مورد FOX3:

  ۱. بعد از اجرای برنامه درایو پیش فرض را برای جستجو انتخاب نکنید.

  ۲. ممکنه بعد از انتخاب درایو مورد نظر کمی طول بکشه تا اسامی لیست بشم. که این امر به دلیل حجم بالای اطلاعات موجود در آن درایو و سرعت پردازش کامپیوتر می باشد.

  ۳. اگر برنامه در مورد dll های ویندوز error داد و اجرا نشد، به خاطر اینه که بعضی از فایلای مورد نیاز FOX3 در سیستم عامل وجود ندارد که این مشکل با نصب بعضی از نرم افزارها برطرف خواهد شد.

 

دانلود نرم افزار

  این نرم افزار قابلیتهای دیگری هم داره که بعد ها به اطلاعتان خواهم رساند.

 مراقب باشید که از این نرم افزار در راه درست استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: