چند نکته در باره وبلاگها
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
چند نکته در باره وبلاگها
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
با سلام خدمت دوستان عزیز. من همین طور که داشتم تو وبلاگها چرخ می زدم می دیدم که قالب اکثر وبلاگ نویسان درست نیست یعنی در همه، این مشکل به خاطر اینه که عکسهای که در وبلاگشون قرار می دن بزرگ تر از عرض پست قالبشونه، اگر عکساتونو کمی کوچک تر کنید و یا به اندازهء عرض قسمتی که برای پست تعیین شده در بیارید همچین مشکلی نخواهید داشت.

البته در بعضی از وبلاگها بزرگی عکس خیلی مهمه که در این صورت باید از قالبهای استفاده کنید که عرض قسمت پست آنها بزرگ باشه.

همچنین نکتهء دیگه در مورد دیر بالا آمدن وبلاگه که این مشکل به خاطر عکسهای پر حجم به وجود میاد. برای بر طرف کردن این مشکل شما می تونید عکسهای خودتونو قتل از آپلود کردن در سایت سرور خود اونها رو در فوتوشاپ کم حجم کنید.

و همچنین سعی کنید عکسهای کمتری در یک صفحه به نمایش بزارید.

برای کم حجم کردن از روش زیر عمل می کنیم:

  1. فتوشاپ را باز می کنیم.
  2. از منو File گزینه Open را انتخاب کنید.
  3. حالا از پنجرهء باز شده عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. بعد از باز شدن عکس از منو File گزینه Save for web را انتخاب می کنیم، و یا از کلیدهای کنترلی Alt+Shift+Ctrl+S استفاده می کنیم.
  5. از پنجرهء باز شده فرمت آن را بر روی Jpeg تنظیم کنید و سپس از قسمت پایین به Low را انتخاب کنید. البته این قسمت بستگی به شما دارد که کیفیت عکس چقدر برای شما اهمیت دارد. شما می توانید از Qulity کیفت عکس را به دلخواه تنظیم کنید.
  6. در آخر هم بر روی Save کلیک کنید و آن در محل مورد نظر خود ذخیره کنید.

توجه کنید که: حجم تصویر با کیفیت تصویر دقیقا ارتباط مستقیم داره، یعنی هر چقدر کیفیت تصوریر بیشتر باشه حجم اون هم بیشتر خواهد شد و بلعکس. همین طور هر چقدر حجم تصویر کمتر باشه در وبلاگ زود تر به نمایش خواهد در آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: