ین نرم افزار با توجه به شرایط تیم حریف و زمین بازی بهترین ترکیب رو برای بازی شما پیشنهاد میکنه که بر
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 4:12
نویسنده : SOLTAN

ین نرم افزار با توجه به شرایط تیم حریف و زمین بازی بهترین ترکیب رو برای بازی شما پیشنهاد میکنه که برای همه مربیان سایت myfc  مفید خواهد بود.

با استفاده از این نرم افزار برد تیم شما در مقابل تیم های هم سطح و بیشتر تیم های قوی تر از شما 100% میشه و به راحتی میتوانید لیگ پایین تر بروید و به راحتی قهرمان بشید و به لیگ 1 برسید.

این نرم افزار سیستمی به شما میدهد که با چیدن آن بهترین نتیجه ممکن را میگیرید...

برای دانلود این نرم افزار کافی است فقط یک شارژ دو تومنی ایرانسل برای ما از طریق قسمت نظرات بفرستید تا لینک دانلود نرم افزار همراه با توضیحاتی را برای ایمیل شما بفرستیم.

تصویری از محیط نرم افزار




 

البته کار با برنامه بسیار آسان و راحت است!

دوستان توجه کنند که نرم افزار اورچینال می باشد و مانند نرم افزار سایت های دیگر نیست!

در ضمن این نرم افزار مورد تایید سایت مای اف سی هم می باشد زیرا توسط سایت ساخته شده بنده هم بهترین شکل ممکن نرم افزار را طراحی و برای دانلود گذاشتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: ین نرم افزار با توجه به شرایط تیم حریف و زمین بازی بهترین ترکیب رو برای بازی شما پیشنهاد میکنه که برای همه مربیان سایت myfc مفید خواهد بود, با استفاده از این نرم افزار برد تیم شما در مقابل تیم های هم سطح و بیشتر تیم های قوی تر از شما 100% میشه و به راحتی میتوانید لیگ پایین تر بروید و به راحتی قهرمان بشید و به لیگ 1 برسید, این نرم افزار سیستمی به شما میدهد که با چیدن آن بهترین نتیجه ممکن را میگیرید, , , برای دانلود این نرم افزار کافی است فقط یک شارژ دو تومنی ایرانسل برای ما از طریق قسمت نظرات بفرستید تا لینک دانلود نرم افزار همراه با توضیحاتی را برای ایمیل شما بفرستیم, تصویری از محیط نرم افزار البته کار با برنامه بسیار آسان و راحت است! دوستان توجه کنند که نرم افزار اورچینال می باشد و مانند نرم افزار سایت های دیگر نیست! در ضمن این نرم افزار مورد تایید سایت مای اف سی هم می باشد زیرا توسط سایت ساخته شده بنده هم بهترین شکل ممکن نرم افزار را طراحی و برای دانلود گذاشتمبرچسب ها هک مای اف سی (۱) ضد سیستم myfc (۱) vip رایگان (۱) هک vip myfc (۱) هک vip مای اف سی (۱) my fc coach (۱) دانلود نرم افزارضد سیستم myfc (۱) بهترین ضد سیستم myfc (۱) , ,