دانلود نرم افزار عکس های کاغذی Paper Camera
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود نرم افزار عکس های کاغذی Paper Camera
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
ساعت : 18:52
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار عکس

 

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Paper Camera یک نرم افزار سرگرم کننده در اندروید شما است. شاید نرم افزار های زیادی در رابطه با دوربین تلفن همراه و یا سرگرم شدن با این دریچه دیده اید و از آن ها لذت برده اید . اما این نرم افزار یک برنامه ی بینظیر میباشد.
در این برنامه کاریکاتور و نقاشی اثرات واقعی در دوربین شما نمایش داده می شود! دنیا را از طریق یک لنز جدید میبینید، اصیل، شیک و فریبنده،چقد جالب میتواند باشد تمام جهان را به صورت یک کاریکاتور مشاهده کنید.در واقع با این نرم افزار هر وقت تلفن همراه خود را مقابل تصویری نگاه دارید میتوانید آن را به صورت یک کاریکاتور ببینید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

Paper Camera

 

نرم افزار کاریکاتور

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱۰٫۰۲ مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: اندرویدها ایت اندروید ایرانی برنامه افکت گذاری عکس ها تصاویر نقاشی دانلود نرم افزار 2013 دانلود نرم افزار جدید دانلود نرم افزار سرگرم کننده دانلود نرم افزار موبایل دوربین عکس برداری اندروید ساخت کاریکاتور عکس های کاریکاتوری نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی نرم افزار دوربین اندروید نرم افزار عکس نقاشی کشیدن زیبا ویرایش عکس ها,