تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:16
نویسنده : SOLTAN

 

 

میخواهید دوستان و اطرافیان خود را شگفت زده کنید ؟ قالب ویندوز 8 را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید !

 

نرم افزار Windows 8 for Android ظاهر زیبا و خیره کننده ای به گوشی اندرویدی شما خواهد داد. اما این نرم افزار فقط یک قالب نیست. بلکه مجموعه ای از آیکون ها و میانبر های مخصوص ویندوز 8 را نیز به گوشی شما اضافه میکند تا احساس کار کردن با ویندوز 8 را در گوشی موبایل خود تجربه کنید.



 

برخی از امکانات این برنامه عبارتند از:

- شبیه سازی محیط Metro ویندوز 8

- ایجاد میانبر برای دسترسی سریع به منوی تماس، ارسال پیام، و دوربین

- ایجاد دسته بندی زیبا برای برنامه ها و بازی های گوشی

- امکان اضافه و حذف کردن میانبر در صفحه اصلی گوشی

- امکان تغییر بک گراند

 

 

 

 

این برنامه جالب را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین اندروید دریافت کنید :

 

پلتفرم : اندروید (Android 2.3 or later)

 

دانلود با حجم 2.5 مگابایت

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

 

 

 

 

راهنما:

 

پسورد  فایلی که از این وبلاگ دانلود میکنید، www.sarzamindownload.com می باشد. تمامی حروف را باید به صورت کوچک تایپ کنید. همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

 

  برای نصب نرم افزار و بازی های موبایل، باید ابتدا فایل دانلود شده را در ویندوز اجرا کنید تا از حالت فشرده خارج شود. سپس آن را به موبایل خود انتقال داده و نصب کنید.

 

•  فایل ها به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر، فشرده شده اند. ضمنا بعد از فشرده سازی به صورت فایل اجرایی (Self Extractor) در آمده اند تا افرادی که نرم‌‌افزار فشرده سازی روی سیستم خود ندارند نیز بتوانند به راحتی فایل ها را از حالت فشرده خارج کنند.

 

  فایل های Patch ، Crack و Keygen به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند. در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 

  اگر فایلی را دانلود کردید و در هنگام باز کردن آن با خطای CRC Failed یا خطای Files Corrupt مواجه شدید، احتمالا به دلیل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فایل آسیب دیده است. اما نگران نباشید. ما برای رفع این مشکل، امکان Repair را در فایل های فشرده قرار داده ایم. برای حل این مشکل، نرم افزار Winrar را روی کامپیوتر خود نصب کرده و آن را اجرا کنید. سپس از داخل نرم افزار Winrar به محلی که فایل فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید و فایل خراب را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار وجود دارد را بزنید و OK کنید. فایل جدیدی به همان نام و با پیشوند Fixed در کنار فایل قبلی ایجاد خواهد شد. حالا فایل جدید را به راحتی از حالت فشرده خارج کنید. (این روش در 99 درصد موارد مشکل را برطرف می کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با این روش، تنها راه دانلود مجدد فایل است)

 

•  اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( مثل IDM ) استفاده کنید.

 

  اگر فایل بزرگی را تا نصفه دانلود کرده اید اما ادامه آن دانلود نمیشود، این اشکال به دلیل سیستم Cache سرویس دهنده اینترنت شما میباشد. برای اینکه بتوانید ادامه فایل را دانلود کنید، لینک دانلود فایل را باز کرده و یک علامت سوال (؟) در انتهای لینک قرار دهید. مشکل برطرف خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: :برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود نسخه جدید تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود برنامه ی تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود برنامه جدید تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود نسخه جدید برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, برنامه توپ تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود برنامه توپ تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود برنامه زیبا تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود نسخه قبلی برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, دانلود کرک برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, رمز برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, کیجین برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, نسخه جدید برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, سایت برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, سایت تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, برنامه جدید تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, نقد برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, خرید برنامه تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, خرید نقدی تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, download تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, download program تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for Android, danlod barname تم ویندوز 8 برای اندروید - Windows 8 for, ,