دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:36
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v18.0 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده ای می باشد که در سیستم های کامپیوتری نیز جایگاه ویژای بین مرورگر های اینترنتی دارد زیرا میتوان گفت امن ترین و هوشمند ترین مرورگر موزیلا میباشد که اکثر کاربران به علت دقیق بودن آن و دسترسی سریع به هنگام نیاز از این مرورگر استفاده می کند. طبق آخرین نظر سنجی بین کاربران گوشی های آندروید نیز بهترین مرورگر موزیلا انتخاب شده است. شما می توانید با نصب آن صفحات و سایت های مورد علاقه خود را در اولویت قرار دهید تا در هنگام نیاز در کمترین زمان ممکن و با سرعت عالی به ان صفحات دست پیدا کنید.بار گذاری سریع و شفاف صفحات نیز از دیگر ویژگی های این مرورگر میباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

 

دانلود فایرفاکس اندروید

دانلود رایگان نرم افزار فایرفاکس

حجم: ۱۹ مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: :دانلود آخرین نسخه Mozilla Firefox Web Browser برای آندروید, دانلود برنامه, دانلود برنامه جدید, دانلود بهترین مرورگر اینترنت برای آندروید, دانلود رایگان, دانلود رایگان فایرفاکس برای اندروید, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود فایرفاکس برای آندروید, دانلود موزیلا برای آندروید, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار جدید اندروید, دانلود نرم افزار موبایل, دانلودMozilla Firefox آندروید, سیستم عامل اندروید, فایرفاکس نسخه موبایل, مرجع نرم افزار های آندروید, نرم افزار تبلت اندروید, وبگردی در اندروید, ,