دانلود نرم افزار گوگل کروم ورژن جدید Chrome 27.0.1453.90
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:40
نویسنده : SOLTAN

chrome-beta.jpg

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی وبگردی خود را در اندروید متحول کنید و نرم افزار گوگل کروم را به اندروید خود بیاورید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر
Chrome 27.0.1453.90 این برنامه آخرین نسخه مرورگر پر آوازه ی گوگل کروم برای آندروید می باشد. امنیت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه های شناخته شده و تایید شده است. با داشتن این مرورگر اینترنت شما به راحتی و با حداکثر سرعت میتوانید در دنیای اینترنت گشت بزنید.این نرم افزار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را متفاوت تر تجربه کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 دانلود گوگل کروم ورژن جدید نرم افزار

 

 

گوگل کروم

 

دانلود نرم افزار

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۶ مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: دانلود رایگان کروم برای اندروید, دانلود نرم افزار اینترنت, دانلود نرم افزار مرورگر, دانلود نرم افزار کاربردی, دانلود نرم افزار گوگل کروم, دانلود گوگل کروم, دانلود گوگل کروم 2013 نسخه اندروید, سیستم عامل اندروید, مرورگر وب ایترنتی, نرم افزار اینترنت, وبگردی, وبگردی در اندروید, ورژن جدید گوگل کروم, گوگل کروم برای موبایل, ,