پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:49
نویسنده : SOLTAN

Trial Xtreme 3 v4.5 Android

 

 

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بهترین بازی ها به سبک موتور پرشی (تریل) است. در این بازی که مخصوص موبایل های اندروید میباشد، شما باید علاوه بر حفظ سرعت و تمام کردن هر مرحله در زمان مشخص، تعادل موتور خود را نیز در هنگام پرش و عبور از روی موانع حفظ کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

 



 

 

trial_xtreme_3_android_c.jpg

 

 

گرافیک زیبا و افکت های صوتی هیچان انگیز، از جمله نقاط قوت بازی Trial Xtreme 3 میباشد. در این بازی زیبا و هیجان انگیز، برخلاف بازی های مشابه با سایر موتور ها مسابقه نمیدهید. بلکه هدف اصلی حفظ تعادل و زمین نخوردن در هنگام پرش از موانع است. اما زمان هر مرحله محدود است و هر چه در زمان کمتری مراحل را به پایان برسانید امتیاز بیشتری میگیرید.

 

مسابقات در 5 کشور مختلف برگزار میشود و در مجموع دارای 75 مرحله (زمین های گوناگون) است.

 

 

نسخه جدید این بازی جذاب اندروید، یعنی Trial Xtreme 3 v4.5 Android را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 48.6 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: Trial Xtreme 3 v4, 5 Android بازی Trial Xtreme 3 یکی از بهترین بازی ها به سبک موتور پرشی (تریل) است, در این بازی که مخصوص موبایل های اندروید میباشد, شما باید علاوه بر حفظ سرعت و تمام کردن هر مرحله در زمان مشخص, تعادل موتور خود را نیز در هنگام پرش و عبور از روی موانع حفظ کنید, برای دانلود به ادامه مطلب بروید, , , , , trial_xtreme_3_android_c, jpg گرافیک زیبا و افکت های صوتی هیچان انگیز, از جمله نقاط قوت بازی Trial Xtreme 3 میباشد, در این بازی زیبا و هیجان انگیز, برخلاف بازی های مشابه با سایر موتور ها مسابقه نمیدهید, بلکه هدف اصلی حفظ تعادل و زمین نخوردن در هنگام پرش از موانع است, اما زمان هر مرحله محدود است و هر چه در زمان کمتری مراحل را به پایان برسانید امتیاز بیشتری میگیرید, مسابقات در 5 کشور مختلف برگزار میشود و در مجموع دارای 75 مرحله (زمین های گوناگون) است, نسخه جدید این بازی جذاب اندروید, یعنی Trial Xtreme 3 v4, 5 Android را به صورت رایگان دانلود کنید: دانلود با حجم 48, 6 مگابایت پسورد فایل دانلود شده, www, sarzamindownload, com میباشد, ,