دانلود بازی سرگرم کننده Farm Frenzy 3: Ice Domain v1.0 به همراه دیتا
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:0
نویسنده :
دانلود بازی سرگرم کننده Farm Frenzy 3: Ice Domain v1.0 به همراه دیتا
  • دانلود بازی سرگرم کننده Farm Frenzy 3: Ice Domain v1.0 به همراه دیتا

    بازی Farm Frenzy یکی از پر طرفدار ترین بازی های کامپیوتری می باشد . شما صاحب یک مزرعه می باشید که باید از حیوانات مراقبت کنید و آن ها را پرورش دهید و تعدادشان را افزایش دهید . شما می توانید محصولاتی که از حیوانات خود بدست می آورید به شهر برده و به فروش برسانید و پولی بدست آورید . شما می توانید محصولات مختلفی مانند پشم , نان و تخم مرغ تولید کنید . همانطور که می دانید این نسخه از بازی نسخه قطبی می باشد که شما باید حیواناتی مانند پنگوئن ها و فک ها و حیوانات دیگر قطبی را در کنار حیوانات محلی پرورش دهید . شما همچنین باید حیوانات خود را از خطرات جانبی مانند حیوانات وحشی و کمبود آب و غدا محافظت کنید . شما می توانید دستگاه های مختلف مانند جوجه کشی را برای خود خریداری کنید .
    بازی بیش از 90 مرحله بسیار جذاب دارد .
    برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همرا ه باشید !

    دانلود بازی سرگرم کننده Farm Frenzy 3: Ice Domain v1.0 به همراه دیتا4.0 out of 5 based on 16 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Farm Frenzy 3: Ice Domain, Farm Frenzy 3: Ice Domain v1, 0, Farm Frenzy 3: Ice Domain v1, 0 apk + obb, Farm Frenzy 3: Ice Domain برای اندروید, دانلود بازی سرگرم کننده Farm Frenzy 3: Ice Domain v1, 0 به همراه دیتا, دانلود بازی فارم فرنزی, دانلود بازی فارم فرنزی 3 برای اندروید,