دانلود بازی ماجرای روح خونین مری Bloody Mary Ghost Adventure HD v1.5
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:16
نویسنده :
دانلود بازی ماجرای روح خونین مری Bloody Mary Ghost Adventure HD v1.5
  • دانلود بازی ماجرای روح خونین مری Bloody Mary Ghost Adventure HD v1.5

    Bloody Mary Ghost Adventure یک بازی فکری و زیبا مخصوص تبلت و گوشی هایی بادقت تصویر بالا می باشد که نسخه جدید آن منتشر شده است . این بازی که در سبک ماجرایی می باشد و در طول آن شما با حوادث ماوراء الطبیعه زیادی مواجه خواهید شد ! در این بازی باید در مکان های خالی از سکنه به دنبال روح خشمگین مری بگردید و با او روبرو شوید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی ماجرای روح خونین مری Bloody Mary Ghost Adventure HD v1.53.0 out of 5 based on 4ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5, Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5 اندروید, Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5 برای گوشی, Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5 برای گوشی های اندروید, Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5 لینک مستقیم, Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5 مخصوص اندروید, دانلود بازی Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5, دانلود بازی ماجرای روح خونین مری Bloody Mary Ghost Adventure HD v1, 5,