دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4.06
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4.06
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:34
نویسنده :
دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4.06
  • دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4.06

    Droid Tesla یک موتور ساده و قدرتمند spice می باشد ! spice مخفف حروف (Simulation Program with Integrated Circuit Emphasis) می باشد و برنامه ای برای شبیه سازی مدار ها می باشد . این برنامه برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسیار کاربردی می باشد ! این برنامه شبیه ساز مدار های مقاومتی می باشد و از قانون Kirchoff استفاده می نماید ! از این برنامه برای حل مسائل مختلف در مورد مدار های مقاومتی نیز استفاده می شود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4.063.4 out of 5 based on 5 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: 4, 06, Droid Tesla Pro اندروید, Droid Tesla Pro برای گوشی های اندروید, Droid Tesla Pro لینک مستقیم, Droid Tesla Pro مخصوص اندروید, Droid Tesla Pro مخصوص گوشی, اندروید Droid Tesla Pro, دانلود اندروید Droid Tesla Pro, دانلود برنامه Droid Tesla Pro, دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4, 06, دانلود برنامه شبیه ساز مدار Droid Tesla Pro v4, 06 اندروید,