دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1.3
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:36
نویسنده :
دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1.3
  • دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1.3

    سال 1972 است . عشق آزاد است ! جنگ سرد در حال اتفاق است ، جنبشی در میان جامعه اتفاق می افتد . در این بازی شما در نقش جو می باشید ، او دارای قد و وزن و معمولی می باشد و از درجه هوشی معمولی برخوردار است . در واقع تنها چیزی که در مورد جو قابل توجه است رفتار او می باشد که به کلی تغییر می کند ! یک روز صبح در حالی که جو در حال انجام کار است به طور ناگهانی با مردی که در حال مرگ است مواجه می شود ، این مرد در مورد رویداد بدی که در حال اتفاق افتادن است به جو هشدار می دهد ! مرد در حالی که نفس های اخر خود را می کشد چیزهایی به جو می گوید . زیاد طول نمی کشد که جو حقیقت را در مورد سازمانی که برای آن کار می کند متوجه می شود ! حال جو برای فهمیدن ماجرا درست به ماجراجویی می زند که در این راه شما نیز باید او را همراهی نمایید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1.34.8 out of 5 based on 13 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: The Silent Age v1, 3, The Silent Age v1, 3 اندروید, The Silent Age v1, 3 برای گوشی های اندروید, The Silent Age v1, 3 مخصوص اندروید, اندروید The Silent Age v1, 3, اندروید The Silent Age v1, 3 دانلود, بازی فکری The Silent Age v1, 3, دانلود بازی The Silent Age v1, 3, دانلود بازی دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1, 3, دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v1, 3,