دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3.0.2
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3.0.2
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:55
نویسنده :
دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3.0.2
  • دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3.0.2

    این مرورگر که ترکیبی از 2 مرورگر Dolphin Engine و Dolphin Browser می باشد از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد که جدیدترین نسخه آن را قرار داده ایم ! استفاده این مرورگر بیشتر برای کسانی می باشد که تمایل به اجرای بازی های اینترنتی دارند ! این مرورگر با استفاده از بالاترین سطح HTML5 بهترین مرورگر ممکن برای اجرای بازی های تحت وب می باشد . این مرورگر دارای سرعتی فوق العاده است که حتما بعد از استفاده متوجه سرعت بالای آن خواهید شد ! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3.0.24.0 out of 5 based on 10 ratings
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Dolphin Jetpack 3, 0, 2, Dolphin Jetpack 3, 0, 2 اندروید, Dolphin Jetpack 3, 0, 2 برای گوشی های اندروید, Dolphin Jetpack 3, 0, 2 مخصوص اندروید, اندروید Dolphin Jetpack 3, 0, 2, دانلود اندروید Dolphin Jetpack 3, 0, 2, دانلود برنامه Dolphin Jetpack 3, 0, 2, دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3, 0, 2, دانلود مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v3, 0, 2 اندروید,