دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.0
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.0
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:56
نویسنده :
دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.0
  • دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.0

    Dolphin Browser یکی از بهترین مرورگر های اندروید می باشد که تاکنون توانسته است جوایز بسیاری را کسب نماید . با استفاده از این مرورگر می توانید در فضایی بسیار ساده ، سریع با رابط کاربری زیبا به وب گردی بپردازید و از باز کردن صفحات وب با سرعت بالا لذت ببرید ! از جمله ویژگی های این برنامه می توان به وجود پلاگین های متنوع ، باز کردن تب های نامحدود ، دسترسی سریع به بوک مارک ها و تاریخچه اشاره نمود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از آخرین نسخه این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.03.9 out of 5 based on 15 ratings
  • برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به صفحه دانلود مرورگر دلفین Dolphin Browser v10.0.0 در انجمن سایت مراجعه کنید.
  • فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: dolphin browser, Dolphin Browser 10, 0, 0, Dolphin Browser 10, 0, 0 اندروید, Dolphin Browser 10, 0, 0 لینک مستقیم, Dolphin Browser 10, 0, 0 مخصوص اندروید, Dolphin Browser 9, 3, 0 برای اندروید, اندروید Dolphin Browser 10, 0, 0, اندرویدکده, دانلود برنامه آندروید با لینک مستقیم, دانلود برنامه جدید آندروید, نرم افزار آندروید, نرم افزار اندروید, نسخه جدید مرورگر فوق العاده Dolphin Browser 9, 3, 0,