دانلود بازی فوق العاده زیبای آکواریوم Aquaria v1.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:0
نویسنده :
دانلود بازی فوق العاده زیبای آکواریوم Aquaria v1.1
  • دانلود بازی فوق العاده زیبای آکواریوم Aquaria v1.1

    یکی از 10 بازی برتر ای او اس در سال 2011

    در بازی Aquaria جهان گسترده زیر آب را کشف کنید و به زندگی پر رمز و راز موجودات در یایی پی ببرید ! Naija یک دختر آبزی تنهاو مرموز می باشد ، او قصد دارد به اعماق آب ها سفر کرده و با عبور از تونل های تاریک زیر دریا سرانجام سرزمین دشت های زیبا و روشن را پیدا کند . در این بازی کنترل Naija در این سفر را شما باید در دست بگیرید ! با استفاده از توانایی آواز خواندن می توانید موجودات اطراف را کنترل نمایید و یا به موجودات مختلف تبدیل شوید ! در طول بازی باید موادی را که از محیط اطراف پیدا می کنید ترکیب نموده و آیتم هایی برای تقویت خود درست نمایید ! در این بازی می توانید سوار بر اسب دریایی و یا لاک پشت غول پیکر شوید و سرعت حرکت خود را افزایش دهید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی فوق العاده زیبای آکواریوم Aquaria v1.13.3 out of 5 based on 13 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Aquaria v1, 1, Aquaria v1, 1 اندروید, Aquaria v1, 1 برای اندروید, Aquaria v1, 1 برای گوشی های اندروید, Aquaria v1, 1 لینک مستقیم, Aquaria v1, 1 مخصوص اندروید, دانلود اندروید Aquaria v1, 1, دانلود بازی Aquaria v1, 1 لینک مستقیم, دانلود بازی Aquaria v1, 1 مخصوص اندروید, دانلود بازی فوق العاده زیبای آکواریوم Aquaria v1, 1, دانلود دیتا بازی Aquaria v1, 1,