دانلود بازی فوق العاده زیبای Governor of Poker 2 Premium v1.0.0
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:45
نویسنده :
دانلود بازی فوق العاده زیبای Governor of Poker 2 Premium v1.0.0
  • دانلود بازی فوق العاده زیبای Governor of Poker 2 Premium v1.0.0

    Governor of Poker 2 یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج می باشد که برای اندروید منتشر شده است . این بازی که دارای سبک متفاوتی نسبت به سایر بازی های مشابه می باشد ، شما در این بازی در نقش یک گاوچران باهوش و با استعداد می باشید که قصد دارد با بهترین دختر شهر ازدواج کند ، اما برای این کار به مقدار زیادی پول نیاز دارد ! حال باید وارد مسابقات و شرط بندی های مختلف شوید و تا می توانید پول جمع آوری نمایید . بازی دارای سبک بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی فوق العاده زیبای Governor of Poker 2 Premium v1.0.04.1 out of 5 based on 19 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Governor of Poker 2 Premium, Governor of Poker 2 Premium اندروید, Governor of Poker 2 Premium برای اندروید, Governor of Poker 2 Premium لینک مستقیم, Governor of Poker 2 Premium مخصوص اندروید, اندروید Governor of Poker 2 Premium, دانلود اندروید Governor of Poker 2 Premium, دانلود بازی Governor of Poker 2 Premium, دانلود بازی فوق العاده زیبای Governor of Poker 2 Premium v1, 0, 0,