دانلود بازی مرد فولادی Man of Steel v1.0.5~8 همراه دیتا
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:50
نویسنده :
دانلود بازی مرد فولادی Man of Steel v1.0.5~8 همراه دیتا
  • دانلود بازی مرد فولادی Man of Steel v1.0.5~8 همراه دیتا

    Man of Steel نام شاهکار دیگری می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! جنرال Zod که قصد دارد سیاره زمین را نابود کند و یک فرمانروایی تشکیل دهد یک تهدید برای زمین و ساکنان آن به حساب می اید ، حال در این بازی شما در نقش سوپر من با استفاده از قدرت های فوق العاده ای که در اختیار دارید باید به مبارزه با او بپردازید و او را نابود کنید ! پرواز کنید ، حمله کنید و از قدرت های دیگر خود برای شکست دادن جنرال Zod استفاده کنید و زمین را نجان دهید . بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد که در ادامه مطلب قادر خواهید بود تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

     

    اگر نمیدانید کدام دیتا را دانلود کنید این برنامه را از اینجا دانلود کنید
    دانلود بازی مرد فولادی Man of Steel v1.0.5~8 همراه دیتا3.9 out of 5 based on 31 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Man of Steel, Man of Steel v1, 0, 5~8, Man of Steel v1, 0, 5~8 اندروید, Man of Steel برای اندروید, Man of Steel برای گوشی های اندروید, Man of Steel لینک مستقیم همراه دیتا اندروید, Man of Steel مخصوص اندروید, اندروید Man of Steel, دانلود اندروید Man of Steel, دانلود بازی Man of Steel, دانلود بازی Man of Steel اندروید, دانلود بازی مرد فولادی Man of Steel v1, 0, 5~8 همراه دیتا,