دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1.09
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1.09
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 10:59
نویسنده :
دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1.09
  • دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1.09

    Dead Bunker یک بازی ترسناک می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! سازندگان این بازی پیشنهاد می کنند هنگام اجرای بازی چراغ ها را خاموش کنید و به یک محیط بی صدا بروید تا یک تجربه فوق العاده از این بازی را داشته باشید ! بازی دارای گیم پلی اول شخص می باشد و برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود ! دولت سر به خود اقدام به مهر و موم پناهگاه ها کرده است ، گویا می خواهند چیزی را از مردم پنهان کنند ! حال وظیفه شما کشف این راز و جستجو در این مکان های وحشتناک می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1.093.7 out of 5 based on 12 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Dead Bunker HD v1, 09, Dead Bunker HD v1, 09 اندروید, Dead Bunker HD v1, 09 برای اندروید, Dead Bunker HD v1, 09 برای گوشی های اندروید, Dead Bunker HD v1, 09 لینک مستقیم, Dead Bunker HD v1, 09 مخصوص اندروید, اندروید Dead Bunker HD v1, 09, دانلود بازی Dead Bunker HD v1, 09, دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1, 09, دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1, 09 اندروید, دانلود بازی پناهگاه مرده Dead Bunker HD v1, 09 لینک مستقیک,