دانلود بازی پازل Pettson’s Jigsaw Puzzle v2.01
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی پازل Pettson’s Jigsaw Puzzle v2.01
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:5
نویسنده :
دانلود بازی پازل Pettson’s Jigsaw Puzzle v2.01
  • دانلود بازی پازل Pettson’s Jigsaw Puzzle v2.01

    Pettson’s Jigsaw Puzzle یک بازی فوق العاده زیبا و فکری می باشد که نسخه جدید آن منتشر شده است . در این بازی زیبا باید در هر مرحله شش پازل اره شده را که بسیار پیچیده می باشند کنار هم بچینید و به مراحل بعدی راه پیدا کنید ! بازی دارای قابلیت تنظیم برای درجه های سنی پایین نیز می باشد . با گذشت مراحل بازی شما را به چالش می کشد ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی پازل Pettson's Jigsaw Puzzle v2.014.3 out of 5 based on 14 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Pettson's Jigsaw Puzzle, Pettson's Jigsaw Puzzle اندروید, Pettson's Jigsaw Puzzle برای گوشی های اندروید, Pettson's Jigsaw Puzzle مخصوص اندروید, اندروید Pettson's Jigsaw Puzzle, دانلود اندروید Pettson's Jigsaw Puzzle, دانلود بازی Pettson's Jigsaw Puzzle, دانلود بازی پازل Pettson's Jigsaw Puzzle v2, 01, دانلود بازی پازل Pettson's Jigsaw Puzzle v2, 01 اندروید, دانلود بازی پازل Pettson's Jigsaw Puzzle v2, 01 لینک مستقیم, دانلود بازی پازل Pettson's Jigsaw Puzzle v2, 01 مخصوص اندروید,