دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2.2
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:18
نویسنده :
دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2.2
  • دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2.2

    Sports Car Challenge یک بازی زیبا و گرافیکی می باشد که نسخه جدید آن همراه با دو ماشین محبوب برای اندروید منتشر شده است ! ماشین های معروف دنیا را انتخاب کنید و با ان ها به مسابقه بپردازید ! در این بازی زیبا سعی شده است تمامی ماشین های اسپورت جمع آوری شوند . یکی از ویژگی های این بازی امکان مشاهده داخل خودرو ها به صورت فوق العاده طبیعی و گرافیکی می باشد . ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با آن به مسابقه های مختلف از قبیل مسابقه زمانی ، تست ترمز و دریفت بپردازید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2.23.6 out of 5 based on 25 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Sports Car Challenge v2, 2, Sports Car Challenge v2, 2 اندروید, Sports Car Challenge v2, 2 مخصوص اندروید, Sports Car Challenge اندروید, Sports Car Challenge برای اندروید, اندروید Sports Car Challenge v2, 2, اندروید بازی Sports Car Challenge v2, 2, بازی اندروید Sports Car Challenge v2, 2, دانلود Sports Car Challenge v2, 2, دانلود بازی Sports Car Challenge v2, 2 برای اندروید, دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2, 2 اندروید, دیتا بازی Sports Car Challenge v2, 2 اندروید,