دانلود نرم افزار ضد جاسوسي WinPatrol 25.6.2012.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:21
نویسنده : SOLTAN

دانلود نرم افزار ضد جاسوسي WinPatrol 25.6.2012.1

http://software.cyberonline.ir/software/internet/WinPatrol%2025.6.2012.1_download_setup_www.cyberonline.ir.png


فارسي / Persian

 با سرعتی که سیستم های مخرب و هکرها به پیش میروند هیچ سیستمی که بر روی شبکه جهانی قرار میگیرد در امان نیست! برای مقابله با این مشکلات تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی است. امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی به نام WinPatrol را داریم. این برنامه با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فايل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

WinPatrol alerts you to hijackings, malware attacks and critical changes made to your computer without your permission. As a multipurpose support utility, WinPatrol replaces multiple system utilities with its enhanced functionality.

WinPatrol was the pioneer in using a heuristic behavioral approach to detecting attacks and violations of your computing environment. Traditional security programs scan your hard drive searching for previously identified threats. WinPatrol takes snapshots of your critical system resources and alerts you to any changes that occur without your knowledge.

You'll be removing dangerous new programs while others prepare to update their definition/signature data files



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: